dissabte, 5 de juny del 2010

Reaccions al canvi?

Acab de llegir uns articles sobre les reaccions del representants dels partits "majoritaris" en front del nou partit, Eivissa pel canvi, i no m'he pogut reprimir d'escriure immediatament. Estic d'acord amb el Sr. Tur de que aquest nou partit li pot llevar vots, cosa que podria afavorir el PP, per això li demanaria al PSOE que retiri la candidatura per tal de que els seus vots vagin a parar a aquesta nova formació i deixar que entri aire fresc en el panorama polític. Als senyors Fajarnes i Jerez, que deixin les deduccions a gent amb més coneixements. Fins i tot jo, que som totalment contrari a participar en política, m'he plantejat la possibilitat de fer-ho per no sofrir el càstig a que ens estan sotmetent els partits nacionals. A la gent del canvi, animar-los a incorporar en el projecte gent moderada de centre-dreta que s'estimi aquesta terra de veritat i que pugui atreure a part de la bona gent d'Eivissa decepcionada del PP però que mai votarà a partits d'esquerres. Anim, si lluitau per Eivissa, ja teniu el meu vot.

Enviat el 1 d'octubre de 2006 18:35
a diariodeibiza@epi.es

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada