dimecres, 7 de juliol del 2010

POSSIBLES MILLORES DEL NOSTRE SISTEMA EDUCATIU.

(Enviat a a la revista de la conselleria Quaderns d'Educació en Març de 1999) 

Abans de començar m'agradaria expressar la meva satisfacció i gratitud per l'excel·lent servei que Quaderns d'Educació em va fer en un anterior escrit referit a les opcions d'examen de la selectivitat , ja que va arribar a la persona responsable i vaig obtenir una resposta (per mitjà del director del meu centre), cosa que desitjava però en la que, sincerament, no hi confiava.

Novament m'adreç a aquesta publicació ja que m'agradaria expressar algunes observacions sobre el funcionament del sistema educatiu (a més del tema de selectivitat, del que encara que he enviat un nou missatge al departament d'Inspecció Educativa directament, sembla que no ha arribat be) que, després dels cinc anys que duc fent de professor de tecnologia, he anat recollint. Probablement no sigui el tipus d'escrit que esperen rebre però vista l'experiència anterior, crec que vostès són qui millor profit li poden fer tenir.

Les observacions esmentades les he anat agrupant segons l'àmbit educatiu al que fan referència, en els següents apartats:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada