dilluns, 30 d’agost del 2010

Mantindre l'esperança "política"

Darrerament hi ha un clima d'activació i participació per canviar l'escena política a Eivissa. Gent per Eivissa, Democracia2.0 - Eivissa Sostenible, algun altre partit a mig camí entre PP i PSOE, ... Com es pot deduir en bastantes de les meves "publicacions" hi estic molt il·lusionat. Crec que la competència sempre és bona (encara que el sistema electoral afavoreixi el monopoli). Estic subscrit al facebook dels dos primers (del tercer no en tenc cap més informació) i he fet el següent comentari al blog de GpE:

"Estic totalment d'acord amb el que plantejau però m'agradaria que poguessiu concretar un poc més: Qui o amb qui s'ha de parlar més sobre conservar el paisatge? Qui hauria d'encarregar-se de netejar els boscos, reconstruir parets, ... I si és el govern, amb quins sous? A canvi de quines partides? O amb nous pressupostos?.

No vull donar la impressió de venir a tocar el nas, sinó que estic il·lusionat amb el vostre projecte com alternativa als partits "habituals", però crec que per diferenciar-vos dels altres heu de fugir de les seves actituds. Com alternativa de govern no basta criticar els altres, sinó plantejar solucions creibles.

No sé si hi ha altres persones que pensen el mateix. Crec que sí pel que he estat vegent en altres entrades d'aquest blog. Per això m'he decidit a participar. I ho he fet amb el meu nom vertader. Pens que si s'està convinçut i orgullós del que un pensa (encara que es pugui estar equivocat), no fa falta usar pseudònims o anònins. Mantenint el respecte i l'educació qualsevol idea es pot expressar.

Sort i ànim."

Esper que serveixi d'alguna cosa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada