divendres, 18 de juliol del 2014

Propostes enviades durant el curs 2013/14

Es podria coordinar amb les escoles l'ús de les agendes fins el punt de, per exemple, els alumnes apuntin els deures o exàmens en el dia en que els han de fer/entregar en lloc d'apuntar-ho el dia en que se'ls avisa

Enllaços interessants sobre educació i docència:
 
Unes de les entrades que pot ser útil en problemes amb grups complicats (encara que la veig un poc teòrica) http://justificaturespuesta.com/docente-que-le-tienes-miedo/
http://justificaturespuesta.com/5-consejos-para-evitar-la-disrupcion-conducta-disruptiva-aula/
 Crec que el més lògic és que les assignatures instrumentals utilitzin propostes de l'entorn de les assignatures aplicades que a la inversa (el normal és usar el tornavís (instrument) quan vols arreglar alguna cosa i no buscar coses on puguis usar el tornavís)

He trobat aquest article sobre coaching-educatiu. http://www.consumer.es/web/es/educacion/escolar/2014/01/15/219076.php
Totes aquestes idees per millorar l'educació dels nostres alumnes són positives però per dur a terme aquest tipus d'activitats necessitam un temps per als professors i sobre tot per als alumnes, per dur a terme aquestes "tutories individualitzades" del que no es disposa i no comtemplen el inTIL·ligents sistemes educatius que engendren els governants

Propostes del curs anterior

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada