Encara que la utilització habitual que faig d'aquest mitjà és per queixar-me de situacions que consider inadequades, aquesta volta m'agradaria agrair l'atenció que he obtingut dels responsables del correu electrònic de l'Ajuntament d'Eivissa. En les darreres situacions en què hi he contactat, m´han respost ràpidament, i de forma molt amable. La darrera en referència a alguns suggeriments de millora a les instal·lacions de les piscines des Viver.
També pens que la resposta del regidor d'Esports publicada en aquest diari, a algunes queixes plantejades de manera bastant agressiva, varen ser molt correctes i conciliadores, i això s'ha de valorar. L'important no és que la gent no s'equivoqui (tots som humans, com se sol dir). L'important és ser capaços d'acceptar que ens hem equivocat i intentar corregir.
I si ajudam tots avisant del que no funciona, serà més fàcil arreglar les coses, sobretot si ho feim amb amabilitat, almenys d'entrada.
Publicat a diario de ibiza el dia 28/10/2010 amb el títol No només queixes
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada