diumenge, 14 d’octubre del 2012

Estafat potser, enganyat no.

 Acab de rebre la factura d'Endesa del mes de setembre. Facturada, com normalment, al voltant del dia 20 d'aquell mes. El curiós del cas és que aquesta puntualitat en la facturació es va interrompre en el mes d'agost, mes en què misteriosament es va retrassar la factura fins a principis del mes de setembre, quan per aquelles casualitats de la vida, es va haver d'aplicar el percentatge de l'IVA ja augmentat. I per una casualitat encara major, la factura va tenir el doble de preu que la mitjana habitual.

 Després de telefonar (o trucar) al telèfon d'atenció al client, i esperar els 4 o 5 minuts reglamentaris sentint una música fins i tot agressiva (tant per volum com per contingut, segons el meu gust), la persona que m'ha atès (amb poca simpatia) ha consultat (durant 2 o 3 minuts més) si jo tenia motiu per posar una reclamació. Ja anteriorment m'havia informat de que puc indicar per telèfon la lectura real per evitar les variacions provocades per les estimacions que ells fan. Al final m'ha comunicat que en la propera factura rebré una rebaixa del 3% (equivalent a l'augment de l'IVA del 18% al 21%) per aquesta "situació". 

 Supòs que no som l'únic desgraciat a qui aquesta empresa "adscrita" al govern ha intentat enganyar. Potser no tenguem més remei que deixar-nos estafar pel govern i organitzacions afins. Però desig que, almenys, ningú es deixi enganyar. 
Enviat a Diario de Ibiza el 3/10/2012

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada