dimecres, 20 d’abril del 2011

Comentari a noticia sobre els partits polítics de les eleccions de Maig

No sé si considerar-me un il·luminat però jo estic ben content de que hi hagi alternatives. El que està clar és que les majories absolutes que SEMPRE hi ha quan només es presenten dos partits són NEFASTES, encara que els incondicionals d'un o altra banda no ho vulguin acceptar. Només que una part de la gent que s'absten, fastiguejada dels partits de sempre, voti algun dels nous partits, ja podrien treure representació. I a més, la representació seria molt més real. I el que no té cap sentit és fer un nou partit per deixar-se absorbir per un dels grossos. Si al final guanya el PP, no serà culpa dels partidets sinó de que el PSOE no ho fa prou bé, des de fa ja anys.
 A més crec que, il·luminat o no, al menys jo estic convinçut del que pens i no m'he d'amagar darrera un pseudònim.

Comentari a la noticia de Ultima Hora

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada