Una idea que des de fa anys pens que podria afavorir a TOTS els alumnes
Según Garicano, hay que "establecer diferentes niveles en la formación en Secundaria y con puentes entre ellos". Es decir, el catedrático apuesta por separar a los alumnos con distintos niveles según su capacidad de trabajo, para que nadie se quede atrás.(Extret de la versió electrònica de cinco días.)
Según Garicano, hay que "establecer diferentes niveles en la formación en Secundaria y con puentes entre ellos". Es decir, el catedrático apuesta por separar a los alumnos con distintos niveles según su capacidad de trabajo, para que nadie se quede atrás.(Extret de la versió electrònica de cinco días.)
Hola Xisco, M'he sorprés descobrint aquest bloc teu al posar-te a la llista de correu del meu.
ResponEliminaHi estic totalment d'acord amb això que diu aquest professor, ja que nosaltres prodriem atendre millor a la diversitat de capacitats i inclús d'interesos.
A més pens que la derivció a PQPI de determinats alumnes distorsionadors és massa tardana. S'hauria de proveir una altra via totalment pràctica (amb el mínim de continguts teòrics) per als alumnes amb cap motivació per l'estudi a partir dels 14 anys.
A més els grups d'aquest caire haurien de ser més reduïts dels 15 plantejats actualment.
Així s'aconseguirien dos objectius: dotar a de un mínim d'educació en valors als alumnes sense motivació per l'estudi i deixar crèixer als grups amb alumnes que tinguin interés per aprendre.
Ernest Murciano