dimecres, 16 de setembre del 2009

Agrupaments per interés i capacitat; avantatges i inconvenients.

Una idea que des de fa anys pens que podria afavorir a TOTS els alumnes

Según Garicano, hay que "establecer diferentes niveles en la formación en Secundaria y con puentes entre ellos". Es decir, el catedrático apuesta por separar a los alumnos con distintos niveles según su capacidad de trabajo, para que nadie se quede atrás.(Extret de la versió electrònica de cinco días.)


1 comentari:

  1. Hola Xisco, M'he sorprés descobrint aquest bloc teu al posar-te a la llista de correu del meu.

    Hi estic totalment d'acord amb això que diu aquest professor, ja que nosaltres prodriem atendre millor a la diversitat de capacitats i inclús d'interesos.

    A més pens que la derivció a PQPI de determinats alumnes distorsionadors és massa tardana. S'hauria de proveir una altra via totalment pràctica (amb el mínim de continguts teòrics) per als alumnes amb cap motivació per l'estudi a partir dels 14 anys.

    A més els grups d'aquest caire haurien de ser més reduïts dels 15 plantejats actualment.

    Així s'aconseguirien dos objectius: dotar a de un mínim d'educació en valors als alumnes sense motivació per l'estudi i deixar crèixer als grups amb alumnes que tinguin interés per aprendre.

    Ernest Murciano

    ResponElimina