dijous, 19 d’agost del 2010

INFORME D'INCIDENCIA A JOSÉ FCO. HUGUET GAYÀ

Aquest informe, com es pot observar, és molt antic. El fet d'incloure'l ara no és per retreure velles històries, sinó per deixar constància de moments on el funcionament intern deixava bastant que desitjar. Actualment, per sort, les coses han millorat molt.

"El dia 30/3/99 a 6ª hora (13:15-14:05), mentres he fet la guàrdia en el grup 2n C, l'alumne I C estava fora de classe, transitant i fent remor, amb altres alumnes de 1r d'ESO, pel passadís. Per poder-los controlar i que no molestassin a la resta de grups que feien classe he demanat als alumnes que he pogut retenir que entrassin dins l'aula de 2n C, mentres anava a buscar als alumnes que s'havien escapat. L'alumne en qüestió ha entrat en la classe però després ha tornat a sortir abans de que jo hagués tornat a l'aula. Li he indicat que entràs a la classe i s'ha negat, però després ha accedit en amenaçar-lo amb anar a parlar amb Caporalia d'estudis. S'ha assegut dins la classe devora l'alumne J F B M, de 2n C. Aquest últim estava jugant amb papers de propaganda de FANTA, i li he dit que al final de classe tiràs tots els papers al fems. Els ha anat a tirar immediatament, excepte un caramull que hi havia a la taula del costat, on estava I C . Quan he anat a recollir el caramull perque no quedàs dalt la taula, n'I C m'ha dit que un d'aquells "folletos " era seu i no l'he recollit, però li he dit que al final de classe no el deixàs dalt la taula ja que hauria de recollir tots els papers d'aquell tipus que hi hagués tirats per l'Institut. Al tocar el timbre, l'alumne deixava al "folleto" dalt la taula, per la qual cosa li he parat el pas i li he dit que hauria de recollir tots els de l'Institut. Ha tornat enrrera, ha recollit el folleto i "ha fet cistella" en la paperera. Just després he sentit un crit diguent "GILIP...." des del passadís . Poc més tard, en la zona de començament del passadís (aprop de l'entrada a l'aula de 2n A), he sentit un altre crit de "CHUPAME LA P...". M'he dirigit a l'aula de 2n A, on quedaven alguns alumnes recollint per anar-se'n, entre ells, I C , tumbat dalt un grup de taules. He demanat que anassin sortint i a l'alumne I C , quan ha passat pel meu costat li he dit que si seguia així ho duia clar. Ha seguit caminant i dos metres darrera meu ha dit en veu baixa, "tu si que lo tienes claro". Jo l'he perseguit i li he demanat que vengués amb jo a caporalia d'estudis, però no m'ha fet cas, encara que l'hi anava interposant el meu cos en el seu pas per foçar-lo, sense tenir-lo que collir amb les mans, a anar cap a caporalia. Ell m'ha anat esquivant i se n'ha anat per la porta.
Possibles Testimonis:
De 2n A: D L, M B, R B, V C, F J CH.
De 2n C: M F T, T G, L M
Altres: Mª P S (1r A), P M (1r B), C E (1r B)




El professor de Guàrdia"

Setmanes més tard, un dels adjunts de Cap d'Estudis, me va comentar que havien cridat a l'alumne amb la mare, i l'hi havien pegat la bronca, i que l'alumne estava molt penedit. Jo no vaig rebre cap disculpa de l'alumne ni de la mare mai. El curs següent el vaig tenir d'alumne a classe. Més civilitzat, encara que no era un alumne "modèlic".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada