dilluns, 16 d’agost del 2010

Model de guió per a oposicions de Tecnologia

OPOSITOR: __________________________________________________ NOTA B1: _______ NOTA B2: _______

Exposició i defensa d’una programació didàctica (normativa vigent sobre ordenació curricular i organització, d’una àrea, matèria, assignatura o mòdul corresponent a l’especialitat):

Caràcter personal? (elaborada de forma individual):              Màxim de 45 fulls:           numerats:                   format DIN-A4:                 Justificat:
àrea, matèria, assignatura :             Etapa:       Curs:      Centre:       
     
a) La contribució de l’àrea, matèria, assignatura
 o mòdul a la consecució dels objectius generals
especificats per a tota l’etapa. ____________________
b) L’organització i la seqüenciació dels continguts.
                                                               ________________
c) Els criteris d’avaluació.
                                                              ________________
d) Els principis didàctics i metodològics que
es tendran en compte.                       ________________
e) L’ús adequat de les tecnologies de la informació
i la comunicació en l’especialitat.    ________________
f) L’atenció a la diversitat de l’alumnat.
(i NEE)                                                   ________________
g) La contextualització en un centre d’acord
amb el seu projecte educatiu i amb el model educatiu
de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears._______

Altres:

Referencies a la normativa?:
Objectius mínims?
Detalls metodologia?
- Organització espais
- Materials i recursos
Competències bàsiques?
Mecanismes d'avaluació?
Aspectes a avaluar?
Criteris de qualificació?
Criteris de promoció?
Comunicació de criteris a alumnes
   i pares
Recuperació i reforç?
Coordinació entre professors?
Justificació de la programació?
                             l'assignatura?
Temes transversals?
Criteris per a ACIS?
ACES?

Elaboració i exposició oral d’una unitat didàctica.
a) els objectius d’aprenentatge que es
 pretenen aconseguir,

b) els continguts,

c) les activitats d’ensenyament i aprenentatge
que es volen plantejar en l’aula

d) procediments d’avaluació.

Altres:

Relació amb currículum
Ubicació temporal
Coneixements previs
Relació amb la llengua
Competències
Recursos informàtics?
                 humans?
                 organitzatius?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada