Proposta 31:Sense classificar(Xisco Huguet-Docent)
|
Evitar, doncs, assignar a l'administració responsabilitats que han de recaure en professionals o decisions que han de ser competència de tota la comunitat educativa. |
Proposta 32:7. B. CURRÍCULUM REDUCCIÓ I AUTONOMIA(Xisco Huguet-Docent) |
per: "...l´Administració organitzarà la redacció d'un currículum comú de mínims centrat en objectius competencials, per part de professionals i experts del món educatiu de reconegut prestigi." |
Proposta 33:4. F.CENTRES PROJECTES DE CENTRE(Xisco Huguet-Docent) |
|
Proposta 34:4. B.CENTRES AUTONOMIA DE CENTRES(Xisco Huguet-Docent) |
per "i que aquest projecte estigui subjecte a control per part de la comunitat educativa coordinada per l’administració." Estic d'acord amb la proposta d'en Pere Lomas que l'elecció del director ha de recaure en tota la comunitat i no sols en una comissió de selecció. En qualsevol cas, aquesta comissió podria fer una avaluació prèvia dels aspectes formals del projecte presentat en la candidatura. |
Proposta 35:1. A. ALUMNAT INTRODUCCIÓ.(Xisco Huguet-Docent) |
En aquest sentit, pot ser molt vàlida la descripció feta en la introducció de l'apartat del currículum (encara que falten, des del meu punt de vista, aspectes relacionats amb la coherència i la informació) Resumint, una proposta de redacció podria ser: Eliminar el primer paràgraf i deixar el següent "L'èxit escolar dels alumnes, entés com l'assoliment d'una educació integral a l’alumnat, encaminada a poder formar persones preparades per a ser ciutadans/es tolerants, crítiques, solidàries, respectuoses, coherents, dialogants, democràtiques i adequadament informades, ha de ser el vertader objectiu de totes les polítiques educatives que s'impulsin des de les Administracions, per sobre d'interessos particulars o corporativistes de qualsevol altre col·lectiu implicat en el Sistema Educatiu." |
Proposta 36:Sense classificar(Xisco Huguet-Docent) |
|
Tenint la sensació de que moltes coses que s'han de dir no sé ben bé on adreçar-les, o tot i dirigint-les a llocs concrets, semblen haver anat a parar a la mar.
dimarts, 13 de gener del 2015
Esmenes proposades
Esmenes proposades a l'esborrany de Pitiuses per l'acord educatiu
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada