Sobre la gestió de les llistes d'espera:
En el cas de l'assignació de les hores als pacients en llista d'espera tenc alguns suggeriments:
- Si fos possible, anar assignant les hores a la volta que es confirma amb els propis pacients que l'hora va bé, ja que amb dos o més mesos de retràs és difícil preveure impediments, sobre tot si no es demanen preferències a l'hora de posar-se en llista d'espera.
- Si no és possible l'anterior, donar certa llibertat a les persones que avisen de la cita per telefon perque puguin intercanviar dues cites en dies o setmanes consecutives, és a dir, que si un pacient no pot anar en la cita assignada per motius importants (viatges, reunions importants, etc) pugui demanar-se al següent pacient de la llista en condicions semblants si pot adelantar la visita (segurament estarà encantat) i el forat deixat assignar-ho al pacient "del viatge".
- Si les anteriors propostes no es poden realitzar, al menys que la operadora de teléfon no digui que no és un "servei a la carta" amb tant repelència. La majoria de gent que intenta canviar una cita crec que ho intenta per no faltar a la feina, no per disfrutar del seu oci amb més llibertat.
- Per últim, no donar vàries cites d'un especialista a la mateixa hora. Al menys donar avisar d'una diferència d'alguns minuts per tenir l'ordre més clar i evitar sensació de mala gestió durant l'espera.
- Si fos possible, anar assignant les hores a la volta que es confirma amb els propis pacients que l'hora va bé, ja que amb dos o més mesos de retràs és difícil preveure impediments, sobre tot si no es demanen preferències a l'hora de posar-se en llista d'espera.
- Si no és possible l'anterior, donar certa llibertat a les persones que avisen de la cita per telefon perque puguin intercanviar dues cites en dies o setmanes consecutives, és a dir, que si un pacient no pot anar en la cita assignada per motius importants (viatges, reunions importants, etc) pugui demanar-se al següent pacient de la llista en condicions semblants si pot adelantar la visita (segurament estarà encantat) i el forat deixat assignar-ho al pacient "del viatge".
- Si les anteriors propostes no es poden realitzar, al menys que la operadora de teléfon no digui que no és un "servei a la carta" amb tant repelència. La majoria de gent que intenta canviar una cita crec que ho intenta per no faltar a la feina, no per disfrutar del seu oci amb més llibertat.
- Per últim, no donar vàries cites d'un especialista a la mateixa hora. Al menys donar avisar d'una diferència d'alguns minuts per tenir l'ordre més clar i evitar sensació de mala gestió durant l'espera.
Enviat per Internet dia 28/7/2014
A la direcció general d'Industria, sobre energies renovables:
Estudiar la viabilitat del sistema proposat per http://www.solarroadways.com/intro.shtml
Enviat per Internet dia 28/7/2014
Consell de Formentera:
Donada la magnífica dinàmica de la vostra illa de fomentar l'ús de les energies renovables, estudiar la viabilitat de la proposta de posar plaques solars a les carreteres: http://www.solarroadways.com/intro.shtml
Preguntes enviades a solarroadways:
I think a very interesting proposal to conduct small islands Formentera (Spain) with a history of promoting the use of renewable energy but I have some doubts that i can't find them on FAQ:
. Does the system also take the energy produced by the weight of vehicles and people?
. Have you studied the performance loss by contact with dirty of tires?
. Are you planning a wash system?
Enviat per Internet dia 28/7/2014
I think a very interesting proposal to conduct small islands Formentera (Spain) with a history of promoting the use of renewable energy but I have some doubts that i can't find them on FAQ:
. Does the system also take the energy produced by the weight of vehicles and people?
. Have you studied the performance loss by contact with dirty of tires?
. Are you planning a wash system?
Enviat per Internet dia 28/7/2014
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada